27 Mart 2011 Pazar

SAhTe AşIKLaRa...



Sevmeye başlarken önce soyunacaksınız. Ruhunuzdaki tüm fazlalıklardan kurtulacaksınız. Egoya, aldatılmışlıklara, daha önce yaşanmışlara ait her ne varsa çıkarıp atacaksınız. Üzerinizde hiçbir şey olmayacak. Ruhunuz çırılçıplak kalacak. Sonra da rahatça uzanıp bekleyeceksiniz. Ve sevgilinin ruhu da çıplak olacak. Önceden size “soyun geliyorum aşkım” demiş olacak.Ruhu ruhunuza dokunacak.


Herşey açık, herşey saf, herşey sevgi olacak. “Benim bu, herşeyimle açık, herşeyimle teslimim sana” diyeceksiniz. Ve teslim olacaksınız. Aklınızda başka kaygılar, göze girme endişesi olmayacak. Miş gibi yapmayacaksınız mesela. Ruhunuza birkaç numara büyük duygular sunmayacaksınız. Elde etmek uğruna sahte şapkalar takmayacaksınız. Küçük hesaplarınız olmayacak büyük aşkınızın üzerine gölgeler düşüren. Ama küçük sürprizleriniz olacak sevgilinizin yüzünü ve ruhunu aydınlatan.


Onu düşündüğünüzü, önemsediğinizi belli edeceksiniz. “Üşürsün aşkım, sırtına hırka al” diyeceksiniz. O hırkayı omuzuna bırakırken omuzunun üstünü kavrayan parmaklarınız ona güven verecek, sevildiğini hissedecek. Üzerinizde sırıtmayacak sevginiz, ruhunuza tam gelecek. Gerçek olacak.


Ve bir olacaksınız…


Ruhlarınız “bir” olduğunda yazılmış tüm romanların aşıklarından daha aşık olacaksınız. Sonsuza dek birlikte yaşayacaksınız.

20 Şubat 2011 Pazar

aşk nedir...

Başından büyük bir aşk geçmemiş her kadın için, bu bireksikliktir; Başından büyük bir aşk geçmiş her erkek için ise, bu bir fazlalıktır. Erkeğin hayatında belki bir aşka yer vardır. Kadının ise aşkında belki bir hayata...
Erkekler deli gibi aşık olurlar, zamanla akıllanırlar. Kadınlar ise akıllı gibi aşık olurlar, zamanla delirirler. Aşk, kadını ve erkeği farklı etkiler. Aşık olan kadının gözünde başka hiçbir şeyin değeri kalmaz. Aşık olan erkeğin gözünde ise herşey yeniden değerlenir. Çünkü aşık kadın "nasıl olsa bitecek" sezgisi ile hareket eder.. Aşık erkek ise "nasıl olsa sonsuza dek sürecek" yanılgısıyla... Aşık kadınlar bu yüzden hep endişeli ve huzursuzdurlar; Aşık erkekler ise melekler gibi dingin ve aptallar gibi bön. Aşık olmak erkeğe yakışır. Kadına asla. Kadına yakışan sadece aşktır.

3 Ocak 2011 Pazartesi

DOGUM GUNU


Çok şeyler yaptık seninle.Harika şeyler gördük,hayaller kurduk.Belki dünyayı dolaşmadık, Everest tepesine de çıkmadık.....

Birlikte çok satan bir kitapta yazmadık şimdiye kadar.....Farklı zevklerimiz farklı becerilerimiz farklı isteklerimiz var.Ama biz , birbirimizin yaşamını izlemekten,birbirimizden bir şeyler öğrenmekten ve zamanı geldiğinde birbirimizi alkışlamaktan hoşlanırız.

Belki de seninle ben, herkesin alıştığı bir anne kız gibi değiliz, ama birbirimizi severiz ve birbirimize cesaret veririz. Biz dostuz........
SENi SEVIYORUM




ANNEN

30 Aralık 2010 Perşembe

YENi YIL


31 aralik gecesi saatler oniki`yi vurdugunda, sadece yeni bir yila degil, yeni umutlara, yeni sevinclere ve yeni basarilara merhaba demek dilegiyle

Hep birlikte NiCE YILLARA

23 Aralık 2010 Perşembe

Bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum
Ve hala BEKLiYORUM........................

21 Aralık 2010 Salı

EKSiK.......................


Omzunda başım eksik
Yatagımda kokun
Tenimde tenin eksik
Gelde bir dokun
Gecelerden uykum eksik
Yüzde tebessüm
Elimde elin eksik
Yaslı hep gözüm
Ne olur dön geri sevindirme elleri
Bozdur mühürlü kara büyüleri
SENSiZ olmaz SENSIZLiK anlatılmaz
Hep eksik diyorum ya O BiLE AZ....

12 Aralık 2010 Pazar

Ve ben seni çok özledim


Yağmur var. Bugün Pazar,Damların üzerinde kuşlar,Daha rahatlar.
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru.Daha uyanmadı komşular
Bugün Pazar..Ve ben seni çok özledim
Dışarı çıkmak istiyor canım,Tek başına haytalık etmek,Islanmak, Pazar sabahında yağmurda,Boş caddelerde dolaşmak,Vitrinlerine bakmak mağazaların,Sinemaların afişlerine,Sokakların isimlerine,Sahilde martılara simit atmak
Otobüslerin ilk seferlerine binmek,Gitmek istiyor canım.Hayatın gittiği yere..

Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp Buğusunu çekmek içine
Ve ben seni çok özledim
Tam böyle bir şey,Çiçeğe su yürümesi,,Bebeğin ağlaması,Toprağın uyanması,Yağmurun yağması,Ateşin sıcağı,Bu Pazar sabahı,Tam böyle bir şey,Hayatın atardamarlarında dolaşmak,Bölmeden şehrin uykusunu Bir bardak çay içmek,Sokaklarda gezmek,Yağmurda ıslanmak
Ve ben seni çok özledim
GUNAYDIN ASKIMMMMMM…