2 Eylül 2009 Çarşamba
Belki Tanrı yanlış insanlarla tanışmamızı istedi. Doğru insanı tanımadan önce, böylece en sonunda doğru insanla tanıştığımızda, bu hediyenin ne yüce olduğunu anlamamız için. Belki mutluluk kapısı kapandığında, başkası açılıyordur. Fakat böyle zamanlarda kapanan kapıya öyle uzun bakarız ki, bizim için açılan diğer kapıyı görmeyiz bile.
Belki en iyi arkadaşlık, sallanan bir koltukta beraber sallandığınız, tek bir kelime etmediğiniz ve giderken bunun hayatınızdaki en iyi sohbet olduğunu düşündüğünüz kişilerde saklıdır. Belki, elimizde olanın kıymetini kaybettiğimizde anladığımız doğru olabilir, fakat elimize gelene kadar, neler kaçrdığımızın farkına varamadığımız da doğrudur.
Birine sevginizin tümünü sunmak, asla sizi de aynı şekilde seveceğinin garantisi değildir. Sevgiye karşılık beklemeyin; sadece sevginin karşıdakinin kalbinde büyümesini bekleyin. Fakat olmazsa da, sizin kalbinizde büyüdüğüne emin olun. Birine çarpılmak için bir an yeterlidir, birinden hoşlanmak bir saat ve birini sevmek için de bir gün yeterlidir… Ama birini unutmak bir ömür sürer.
Görünüşe aldanmayın; kandırıcı olabilir. Zenginliğe aldanmayın; yok olup gidebilir. Sizi güldüren birini seçin. Çünkü karanlık bir günü aydınlatan tek şey bir gülümsemedir. Kalbinizi gülümsetebilen birini bulun.
Öyle zamanlar vardır ki, bazen birini öylesine çok özlersiniz ki, onu hayallerinizden çıkarıp, gerçek hayatta kucaklamak istersiniz. Hayal etmek istediğiniz şeyi hayal edin, gitmek istediğiniz yere gidin, olmak istediğiniz kişi olun, çünkü yaşayabileceğiniz tek bir hayatınız var. Ve tüm bunları yapabilmek için tek bir şansınız…
Sizi tatlı kılacak kadar yeterli mutluluğunuz olsun, güçlü kılacak kadar acı deneyiminiz, insan kılacak kadar üzüntünüz, ve sizi mutlu kılmaya yetecek kadar umudunuz olsun.
Daima kendinizi başkalarının yerine koyun. Eğer kalbiniz acıyorsa, o kişininkiler de acıyordur. En mutlu kişiler, her şeyin en iyisine sahip olanlar değildir, onlar karşılarına çıkan her şeyin değerini en iyi bilenlerdir.
Mutluluk; ağlayanlar, incinenler ve çabalayanlar için vardır. Çünkü böyle insanlar, hayatlarına giren her insanın önemini takdir edenlerdir. En parlak gelecek, unutulmuş bir geçmişin üstünde yükselir. Geçmişinizdeki kalp kırıklıklarını ve hataları silemezseniz, hayatın içinde ilerleme şansınız olmayacaktir.
Hayat Hayatım Diyeceğin Biri Varsa Hayattır...
Belki en iyi arkadaşlık, sallanan bir koltukta beraber sallandığınız, tek bir kelime etmediğiniz ve giderken bunun hayatınızdaki en iyi sohbet olduğunu düşündüğünüz kişilerde saklıdır. Belki, elimizde olanın kıymetini kaybettiğimizde anladığımız doğru olabilir, fakat elimize gelene kadar, neler kaçrdığımızın farkına varamadığımız da doğrudur.
Birine sevginizin tümünü sunmak, asla sizi de aynı şekilde seveceğinin garantisi değildir. Sevgiye karşılık beklemeyin; sadece sevginin karşıdakinin kalbinde büyümesini bekleyin. Fakat olmazsa da, sizin kalbinizde büyüdüğüne emin olun. Birine çarpılmak için bir an yeterlidir, birinden hoşlanmak bir saat ve birini sevmek için de bir gün yeterlidir… Ama birini unutmak bir ömür sürer.
Görünüşe aldanmayın; kandırıcı olabilir. Zenginliğe aldanmayın; yok olup gidebilir. Sizi güldüren birini seçin. Çünkü karanlık bir günü aydınlatan tek şey bir gülümsemedir. Kalbinizi gülümsetebilen birini bulun.
Öyle zamanlar vardır ki, bazen birini öylesine çok özlersiniz ki, onu hayallerinizden çıkarıp, gerçek hayatta kucaklamak istersiniz. Hayal etmek istediğiniz şeyi hayal edin, gitmek istediğiniz yere gidin, olmak istediğiniz kişi olun, çünkü yaşayabileceğiniz tek bir hayatınız var. Ve tüm bunları yapabilmek için tek bir şansınız…
Sizi tatlı kılacak kadar yeterli mutluluğunuz olsun, güçlü kılacak kadar acı deneyiminiz, insan kılacak kadar üzüntünüz, ve sizi mutlu kılmaya yetecek kadar umudunuz olsun.
Daima kendinizi başkalarının yerine koyun. Eğer kalbiniz acıyorsa, o kişininkiler de acıyordur. En mutlu kişiler, her şeyin en iyisine sahip olanlar değildir, onlar karşılarına çıkan her şeyin değerini en iyi bilenlerdir.
Mutluluk; ağlayanlar, incinenler ve çabalayanlar için vardır. Çünkü böyle insanlar, hayatlarına giren her insanın önemini takdir edenlerdir. En parlak gelecek, unutulmuş bir geçmişin üstünde yükselir. Geçmişinizdeki kalp kırıklıklarını ve hataları silemezseniz, hayatın içinde ilerleme şansınız olmayacaktir.
Hayat Hayatım Diyeceğin Biri Varsa Hayattır...
NiKO
O`nun icin yazmayi hep erteledim, dilimin varmadigi yoklugunu soyleyememekten, her gecen gun ozleminin daha da buyudugu, icimi ilk zaman ki kadar cok acittigi icin..
4 Haziranda tanistik Niko yla. Ankara da bir arkadasimin kuzeninin bekar evinde baktigi kedisinin 3 yavrusundan biriydi Niko .
Ilk elime aldigimda goz goze geldik ve o gunden sonra hep gozlerimizle anlastik. Digerleri gibi miyavlamazdi, gozleriyle konusurdu. Sevgilerin en temizini yasadik...
Iyiki hayatima girdin, ve iyiki benimle kaldin. Yasamimi renklendirdigin, beni cok sevdigin ve Niko`m oldugun icin,
Gittigin yerde mutlu oL, SENI COK SEVIYOR VE OZLUYORUM...
1 Eylül 2009 Salı
tc no...
5 dk da cikartilabilecek bir evrak icin, iki gundur haldir haldir yurumek zorunda kaldim. ustelik hic bilmedigim yerlere giderek.
tc numarasi verdiler ama henuz bir ise yaramadi,yariyorda benim mi haberim olmuyor. sinir oldum.muhtar, kaymakam, nufus muduru, okul muduru bu dordu arasinda gecen evrak alisverisinde ben odaci gibi gotur imzalasin getir imzalayayim muhabbetine tanik oldum. ve henuz sonuca ulasamadim.
saka gibi
tc numarasi verdiler ama henuz bir ise yaramadi,yariyorda benim mi haberim olmuyor. sinir oldum.muhtar, kaymakam, nufus muduru, okul muduru bu dordu arasinda gecen evrak alisverisinde ben odaci gibi gotur imzalasin getir imzalayayim muhabbetine tanik oldum. ve henuz sonuca ulasamadim.
saka gibi

iste budur hayatin anlami... orby canim cigerim, kanim canim, kardesim,
bu tanimlar bile onun benim icin anlamini ifade etmeye yetersiz kalir. onsuz hayati dusunemiyorum, birakin hayati bir gunu dusunemiyorum.
kimileri anlayabilir kimileriyse hic kafa bile yormaz ama bu onun benim icin anlamini degistirmez
bana munhasir olsun isterim aslinda ama bu cok haksizlik olurdu. olsun benimle kaldigi surece baskalariyla onu paylasabilirim. bir rivayete gore eger orby evlenirse benim cok kiskancliga dusecegimi soyluyorlar. olmayacak bir durum degil. umarim beni ihmal etmezsin !!!!! kocada biyere kadar ama dimeee
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
