Terk edip gittiğinden beri
Kalbime lokma aşk girmedi
Sahipsiz kaldım yalan gibi
Bozgunum senden bile deli
Yandımı canın benim gibi
Yaşarken öldün mü mahkum gibi
Hasretin büyür yüreğimde
Paslı kırık hancer gibi
Kader, kader sen bize nazik davranmadın
Kader, kader herkese eşit yazılmadın
Hayat, hayat sen bize nazik davranmadın
Hayat, hayat herkese eşit yaklaşmadın
Vazgeçip gittiğinden beri
Kalbime tatlı söz değmedi
Sessizim sönmüş mum gibi
Kalır paslı hançer izi
Tenim unutur mu ellerini
Gönlüm bırakmıyor sevmişleri
Yavaş yavaş yaktın beni
Zehirli bir hançer gibi
Kader, kader sen bize nazik davranmadın
Kader, kader herkese eşit yazılmadın
Hayat, hayat sen bize nazik davranmadın
Hayat, hayat herkese eşit yaklaşmadın
İçin için büyüyor fırtınam çığ gibi
Daha çok kanatıyor aşk sancıları
Bizim için çalıyor yalnızlık çanları
Daha bir ağlatıyor aşk şarkıları
Böyle hüzne can mı dayanır
Öyle bakma kalp çok kırılır
Böyle hüzne can mı dayanır
Öyle gitme kalp çok yıpranır
12 Nisan 2011 Salı
10 Nisan 2011 Pazar
9 Nisan 2011 Cumartesi
4 Nisan 2011 Pazartesi
Öyle" ..
Ne hesabını veremeyeceğim bir günüm oldu,
Ne de vicdanımı lekeleyen bir geçmişim....
Ne hissettiysem onu söyledim, onu yaşadım.
Yaşadığım bir tek andan bile pişmanlık duymadım..
Karşıma bazen gerçek yüzler , bazen sahteler çıktı;
Ben yine de sadece hislerimle yaşadım..
"Ve asla sevmediğim birine 'seni seviyorum' demedim"
Can Baba supersin !!!
3 Nisan 2011 Pazar
31 Mart 2011 Perşembe
GiTTiGiM YER BURASI GiBi DEGiL
Seni hiçbir zaman ” ötekiler ” kısmına koymadım. Seni bende hiçbir zaman ” sen ” kadar yabancı görmedim. Sana hiçbir zaman ” sen ” demedim. Çünkü sen bendin, ben de sen.. Ve şimdi sen oldum bende sadece kendime ” sen ” kadar yabancı durabilmek için.. Anla nolur bende ” ben ” diye biri yoktu. Ben sadece ” sen’ dim “. Aldırma satırlarıma bulaşmış hüzün rutubetine. Önemseme kendimle olan savaşın galibine.
Artik sol elimi sadece sag elim seviyor..
27 Mart 2011 Pazar
SAhTe AşIKLaRa...
Sevmeye başlarken önce soyunacaksınız. Ruhunuzdaki tüm fazlalıklardan kurtulacaksınız. Egoya, aldatılmışlıklara, daha önce yaşanmışlara ait her ne varsa çıkarıp atacaksınız. Üzerinizde hiçbir şey olmayacak. Ruhunuz çırılçıplak kalacak. Sonra da rahatça uzanıp bekleyeceksiniz. Ve sevgilinin ruhu da çıplak olacak. Önceden size “soyun geliyorum aşkım” demiş olacak.Ruhu ruhunuza dokunacak.
Herşey açık, herşey saf, herşey sevgi olacak. “Benim bu, herşeyimle açık, herşeyimle teslimim sana” diyeceksiniz. Ve teslim olacaksınız. Aklınızda başka kaygılar, göze girme endişesi olmayacak. Miş gibi yapmayacaksınız mesela. Ruhunuza birkaç numara büyük duygular sunmayacaksınız. Elde etmek uğruna sahte şapkalar takmayacaksınız. Küçük hesaplarınız olmayacak büyük aşkınızın üzerine gölgeler düşüren. Ama küçük sürprizleriniz olacak sevgilinizin yüzünü ve ruhunu aydınlatan.
Onu düşündüğünüzü, önemsediğinizi belli edeceksiniz. “Üşürsün aşkım, sırtına hırka al” diyeceksiniz. O hırkayı omuzuna bırakırken omuzunun üstünü kavrayan parmaklarınız ona güven verecek, sevildiğini hissedecek. Üzerinizde sırıtmayacak sevginiz, ruhunuza tam gelecek. Gerçek olacak.
Ve bir olacaksınız…
Ruhlarınız “bir” olduğunda yazılmış tüm romanların aşıklarından daha aşık olacaksınız. Sonsuza dek birlikte yaşayacaksınız.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)