Başından büyük bir aşk geçmemiş her kadın için, bu bireksikliktir; Başından büyük bir aşk geçmiş her erkek için ise, bu bir fazlalıktır. Erkeğin hayatında belki bir aşka yer vardır. Kadının ise aşkında belki bir hayata...
Erkekler deli gibi aşık olurlar, zamanla akıllanırlar. Kadınlar ise akıllı gibi aşık olurlar, zamanla delirirler. Aşk, kadını ve erkeği farklı etkiler. Aşık olan kadının gözünde başka hiçbir şeyin değeri kalmaz. Aşık olan erkeğin gözünde ise herşey yeniden değerlenir. Çünkü aşık kadın "nasıl olsa bitecek" sezgisi ile hareket eder.. Aşık erkek ise "nasıl olsa sonsuza dek sürecek" yanılgısıyla... Aşık kadınlar bu yüzden hep endişeli ve huzursuzdurlar; Aşık erkekler ise melekler gibi dingin ve aptallar gibi bön. Aşık olmak erkeğe yakışır. Kadına asla. Kadına yakışan sadece aşktır.
20 Şubat 2011 Pazar
3 Ocak 2011 Pazartesi
DOGUM GUNU
Çok şeyler yaptık seninle.Harika şeyler gördük,hayaller kurduk.Belki dünyayı dolaşmadık, Everest tepesine de çıkmadık.....
Birlikte çok satan bir kitapta yazmadık şimdiye kadar.....Farklı zevklerimiz farklı becerilerimiz farklı isteklerimiz var.Ama biz , birbirimizin yaşamını izlemekten,birbirimizden bir şeyler öğrenmekten ve zamanı geldiğinde birbirimizi alkışlamaktan hoşlanırız.
Belki de seninle ben, herkesin alıştığı bir anne kız gibi değiliz, ama birbirimizi severiz ve birbirimize cesaret veririz. Biz dostuz........
SENi SEVIYORUM
ANNEN
Birlikte çok satan bir kitapta yazmadık şimdiye kadar.....Farklı zevklerimiz farklı becerilerimiz farklı isteklerimiz var.Ama biz , birbirimizin yaşamını izlemekten,birbirimizden bir şeyler öğrenmekten ve zamanı geldiğinde birbirimizi alkışlamaktan hoşlanırız.
Belki de seninle ben, herkesin alıştığı bir anne kız gibi değiliz, ama birbirimizi severiz ve birbirimize cesaret veririz. Biz dostuz........
SENi SEVIYORUM
ANNEN
30 Aralık 2010 Perşembe
23 Aralık 2010 Perşembe
21 Aralık 2010 Salı
12 Aralık 2010 Pazar
Ve ben seni çok özledim

Yağmur var. Bugün Pazar,Damların üzerinde kuşlar,Daha rahatlar.
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru.Daha uyanmadı komşular
Bugün Pazar..Ve ben seni çok özledim
Dışarı çıkmak istiyor canım,Tek başına haytalık etmek,Islanmak, Pazar sabahında yağmurda,Boş caddelerde dolaşmak,Vitrinlerine bakmak mağazaların,Sinemaların afişlerine,Sokakların isimlerine,Sahilde martılara simit atmak
Otobüslerin ilk seferlerine binmek,Gitmek istiyor canım.Hayatın gittiği yere..
Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp Buğusunu çekmek içine
Ve ben seni çok özledim
Tam böyle bir şey,Çiçeğe su yürümesi,,Bebeğin ağlaması,Toprağın uyanması,Yağmurun yağması,Ateşin sıcağı,Bu Pazar sabahı,Tam böyle bir şey,Hayatın atardamarlarında dolaşmak,Bölmeden şehrin uykusunu Bir bardak çay içmek,Sokaklarda gezmek,Yağmurda ıslanmak
Ve ben seni çok özledim
GUNAYDIN ASKIMMMMMM…
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru.Daha uyanmadı komşular
Bugün Pazar..Ve ben seni çok özledim
Dışarı çıkmak istiyor canım,Tek başına haytalık etmek,Islanmak, Pazar sabahında yağmurda,Boş caddelerde dolaşmak,Vitrinlerine bakmak mağazaların,Sinemaların afişlerine,Sokakların isimlerine,Sahilde martılara simit atmak
Otobüslerin ilk seferlerine binmek,Gitmek istiyor canım.Hayatın gittiği yere..
Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp Buğusunu çekmek içine
Ve ben seni çok özledim
Tam böyle bir şey,Çiçeğe su yürümesi,,Bebeğin ağlaması,Toprağın uyanması,Yağmurun yağması,Ateşin sıcağı,Bu Pazar sabahı,Tam böyle bir şey,Hayatın atardamarlarında dolaşmak,Bölmeden şehrin uykusunu Bir bardak çay içmek,Sokaklarda gezmek,Yağmurda ıslanmak
Ve ben seni çok özledim
GUNAYDIN ASKIMMMMMM…
7 Aralık 2010 Salı
..............
Boşyere canı yanmaz insanın..
Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, yada bir fazlalık geçmişten gelen...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

