6 Eylül 2009 Pazar

SEVDA KUSUN KANADINDA



Dağ başında rastladım ak sakallı birisine Bin yıllık bir halıya bin yıldan beri Bağdaş kurmuş bir çınar gibiydi Sordum ona, “Aşk ne ustam, hayatın sırrı ne? Tepeden tırnağa âşığım ben Koskoca bir hayat var önümde?” ...

Sevda kuşun kanadında Ürkütürsen tutamazsın Ökse ile sapanla vurursun da saramazsın Hayat sırrının suyunu Çeşmelerden bulamazsın Ansızın bir deli çaydan içersin de kanamazsın

4 Eylül 2009 Cuma

SOBELENDIM YADA MIMLENDIM

Hobaaaaaaaaaaaa,
hadi bakalim sevgili Orby ve Pinar beni sobelemisler, anlat diyorlar kendini. insan kendini nasil anlatir, kotu bisey dermiki.

Ben Hulia, Huli, Bli, Blenda
....yasindayim:) herseyden once anneyim, minik bir kizim var.hayvanlari cok severim, benim icin guzel olan herseyle ilgilenirim, sanatin bir cok daliyla ugrasmis olmama ragmen, yazi yazmak bana hep uzak geldi. o yuzden cok parlak cumleler beklemeyin benden.

bitti.

3 Eylül 2009 Perşembe


.Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
· Şu dünyada yüzlerce ahmak, etek dolusu altın verir de, şeytandan dert satın alır.
. Vazifesini tam yerine getirmemiş olanın vicdan yarasına ne mazaretin devası ne ilacın şifası deva getirmiş..
. Aşk altın değildir, saklanmaz. Aşıkın bütün sırları meydandadır..
. Yeşillerden, çiçeklerden meydana gelen bahçe geçici, fakat akıllardan meydana gelen gül bahçesi hep yeşil ve güzeldir..
· Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
. Aşk, davaya benzer, cefa çekmek de şahide: Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki..
· Sen diri oldukça ölü yıkayıcı seni yıkar mı hiç?
· İsa'nın eşeğinden şeker esirgenmez ama eşek yaratılışı bakımından otu beğenir.
· Dert, insanı yokluğa götüren rahvan attır.
· Ehil olmayanlara sabretmek ehil olanları parlatır.
· Leş, bize göre rezildir ama, domuza, köpeğe şekerdir,helvadır.
· Kuzgun, bağda kuzgunca bağırır. Ama bülbül, kuzgun bağırıyor diye güzelim sesini keser mi hiç?
· Pisler, pisliklerini yapar ama sular da temizlemeye çalışır.
· Dikenden gül bitiren, kışı da bahar haline döndürür. Selviyi hür bir halde yücelten, kederi de sevinç haline sokabilir.
· Nasıl olur da deniz, köpeğin ağzından pislenir, nasıl olur da güneş üflemekle söner?
· Akıl padişahı kafesi kırdı mı, kuşların her biri bir yöne uçar
· Tövbe bineği, şaşılacak bir binektir. Bir solukta aşağılık dünyadan göğe sıçrayıverir.

2 Eylül 2009 Çarşamba


Eski aşklar yok artık, siyah beyaz filmler gibi…

Ölümüne sevdalanmak yok,

Sadakatler mahzun,

İhanetler, sevmeyi unuttu kendi yüreğinde

Elimizde buruk vedalar başı boş…

Ya eski aşklar yok şimdi
Ya da, ben eskilerde kaldım sessiz ve derin….

HEPiMiZ BIR YILDIZIZ,
NE CIKAR BiZi ATESBOCEGi SANSALAR
Belki Tanrı yanlış insanlarla tanışmamızı istedi. Doğru insanı tanımadan önce, böylece en sonunda doğru insanla tanıştığımızda, bu hediyenin ne yüce olduğunu anlamamız için. Belki mutluluk kapısı kapandığında, başkası açılıyordur. Fakat böyle zamanlarda kapanan kapıya öyle uzun bakarız ki, bizim için açılan diğer kapıyı görmeyiz bile.

Belki en iyi arkadaşlık, sallanan bir koltukta beraber sallandığınız, tek bir kelime etmediğiniz ve giderken bunun hayatınızdaki en iyi sohbet olduğunu düşündüğünüz kişilerde saklıdır. Belki, elimizde olanın kıymetini kaybettiğimizde anladığımız doğru olabilir, fakat elimize gelene kadar, neler kaçrdığımızın farkına varamadığımız da doğrudur.

Birine sevginizin tümünü sunmak, asla sizi de aynı şekilde seveceğinin garantisi değildir. Sevgiye karşılık beklemeyin; sadece sevginin karşıdakinin kalbinde büyümesini bekleyin. Fakat olmazsa da, sizin kalbinizde büyüdüğüne emin olun. Birine çarpılmak için bir an yeterlidir, birinden hoşlanmak bir saat ve birini sevmek için de bir gün yeterlidir… Ama birini unutmak bir ömür sürer.

Görünüşe aldanmayın; kandırıcı olabilir. Zenginliğe aldanmayın; yok olup gidebilir. Sizi güldüren birini seçin. Çünkü karanlık bir günü aydınlatan tek şey bir gülümsemedir. Kalbinizi gülümsetebilen birini bulun.

Öyle zamanlar vardır ki, bazen birini öylesine çok özlersiniz ki, onu hayallerinizden çıkarıp, gerçek hayatta kucaklamak istersiniz. Hayal etmek istediğiniz şeyi hayal edin, gitmek istediğiniz yere gidin, olmak istediğiniz kişi olun, çünkü yaşayabileceğiniz tek bir hayatınız var. Ve tüm bunları yapabilmek için tek bir şansınız…

Sizi tatlı kılacak kadar yeterli mutluluğunuz olsun, güçlü kılacak kadar acı deneyiminiz, insan kılacak kadar üzüntünüz, ve sizi mutlu kılmaya yetecek kadar umudunuz olsun.

Daima kendinizi başkalarının yerine koyun. Eğer kalbiniz acıyorsa, o kişininkiler de acıyordur. En mutlu kişiler, her şeyin en iyisine sahip olanlar değildir, onlar karşılarına çıkan her şeyin değerini en iyi bilenlerdir.

Mutluluk; ağlayanlar, incinenler ve çabalayanlar için vardır. Çünkü böyle insanlar, hayatlarına giren her insanın önemini takdir edenlerdir. En parlak gelecek, unutulmuş bir geçmişin üstünde yükselir. Geçmişinizdeki kalp kırıklıklarını ve hataları silemezseniz, hayatın içinde ilerleme şansınız olmayacaktir.

Hayat Hayatım Diyeceğin Biri Varsa Hayattır...


NiKO

O`nun icin yazmayi hep erteledim, dilimin varmadigi yoklugunu soyleyememekten, her gecen gun ozleminin daha da buyudugu, icimi ilk zaman ki kadar cok acittigi icin..

4 Haziranda tanistik Niko yla. Ankara da bir arkadasimin kuzeninin bekar evinde baktigi kedisinin 3 yavrusundan biriydi Niko .

Ilk elime aldigimda goz goze geldik ve o gunden sonra hep gozlerimizle anlastik. Digerleri gibi miyavlamazdi, gozleriyle konusurdu. Sevgilerin en temizini yasadik...

Iyiki hayatima girdin, ve iyiki benimle kaldin. Yasamimi renklendirdigin, beni cok sevdigin ve Niko`m oldugun icin,

Gittigin yerde mutlu oL, SENI COK SEVIYOR VE OZLUYORUM...